balyanak52 Üç gündür böyleyim kızlar nasıl geçer acaba ya doktora gitmelimiyim bilemedim bu zamanda pek hastenlere gitmek istemiyorum malum pandemiden dolayı
Mrs_Ladybird balyanak52 evde varsa bi tansiyon şeker takibi yapın belki o yüzden olabilir dikkat edin geçmiş olsun