elha_3 aynen kabızlığı biraz fazla oturdugumuz yerdeki hastanede doktorlad anlamadı zeytinyagi kullan gecer dediler ods ilerlemis kabızlık baska yerde başka doktors götürdük fitil ve krem verdi çok ağliyodu cok huysuzdu bebeğim uyku uyumuyodu şu 3 gündür uyuyor rahatca ama iste fitili vermezsem yapmıyor bakalım ne olacak , gerçekten çok zor ya Allahım yardımcımız olsun🙏🙏