Oyy bende de aynı. 10 aylık alt iki dişi ve üst iki dişleri aşırı beyazlaşmış çıkması an meselesi hem kaşımak için hem de oynamak için sürekli ısırıyor nasıl vazgeçirecem ben de bilmiyorum hayır diye bağırınca anladığına eminim ama inadına yapıyor onu nasıl çözücem 😿