5.5 aylığız ve bugün ilk dozumuzu sabah vurulduk. 1 saat sonra calpol verdim. Gün çok iyi geçti. 8 gibi ateşimiz yükselmeye başladı huzursuzlandı. Tekrar calpol verdim. 38 e yükseldi ve şimdi yine düştü biraz. Uykuya dönüyor ama ben tedirginim napıcam. Koltuk altından yaptığım ölçüm 2 alette 37.2 ve 37.5 ölçtü. Ama başından temassızla başının yanlarından 37.9 ölçüyor. Başının tepesinden 37. Vücudu normal sıcaklıkta elle dudakla bakınca da aman aman ateşi yok aslında. Ama uyandırıp banyo mu yaptırayım yoksa rahat bırakayım uyusun , ateş yükselirse uyanır mı? Bu aşıya hep ağır geçiyo dedikleri için korkuyorum açıkçası ateşten :(