Ada54 kizim 16 aylik.gece yatarken ve 12de gece uyandgnda veriyorm.ben 4 5 olcek koyup sut ekliyorm biraz da su 🤣🤭 (inek sutu konusu tartismali hic girmeyelim ) 🤣doktorunuza danisin tabi.bizim doktor mamaya karsi oldugundn hala veriyorum diyemiyorum tabiii adam ayran verin diyor mamaya siddetle karsi napim acikiyorncocuk
Gun icindr vermiyorum yemek yiyor cunku sukur.gun icinde fazla verdigim meyvenin bile ogune etkisi buyuk oluyor aklinizda olsun