3 gün önce 5 aylık bebeğim 39 derece ateş ile hastaneye gittik. İdrar tahlili temiz çıktı kanda enfeksiyon çıktı. Augmentin başlandı ikinci gün biraz ishal oldu ama bu gün vücudu kırmızı kırmızı döküntü oldu. Karnı boynu ve yüzü. İlacı bırakmalı mıyım ne olur başına gelen varsa Bilgi verebilir mi 😔