birtosbikannesi merhaba ben de 35 haftalık doğum yaptım🌸 yaşadığınız ağrılar normal. Zamanla geçecek insallah. Üşütmemeye, kabız kalmamaya dikkat edin. Sütünüz de yavaş yabaş zamanla gelecek. Sakin ve sabırlı olun🙏🏻🌸 süt arttırıcı çaylar, bestlak damla kullanabilirsiniz. İnşallah çabucak bebeğinize kavuşursunuz🙏🏻 Allah yardımcınız olsun🌸