Yenibebek_yenianne Eslembaby-Cennetmomy Peki nasil kardeşinizin dişleri. Hep diyorlar ki erkenden hepsi çürüyecek. Siz yine 6. Ayi görmüşsünüz.
Eslembaby-Cennetmomy Yenibebek_yenianne bir tane bile çürük tedavisi görmedi 23e giriyor disleri çok sağlam sadece 20likler sinire yakın çıkmıştı onları aldılar o kadar
BusraG Yenibebek_yenianne diş çıkarma sürecinde ne gibi şeyler yaşadınız? Ateş oldu mu, uykusuzluk, uykuda sıçrama vs
Yenibebek_yenianne BusraG sadece 1 gun öncesi huzursuzluk oluyor. Ertesi gün bakıyorum dis çıkmış aa distenmis demek ki diyorum. Onun dışında ateş falan hic olmadı. Alt,ust ikisinde de ayni seyi yaşadım.
Arc1993 Yenibebek_yenianne köpek dişi değil bu. Benim kardeşim 3 aylık çıkarmış. Eşim 3.5 aylık. Normal
Yenibebek_yenianne Arc1993 Ben parmağımla baktım ilk yanda olunca köpek disi zannettim. Sonra arkadaş resim at deyince çektim ben de öyle anladım kopek disi olmadığını. Ne bileyim arkadasim her giren bir şey söylüyor. İster istemez moralim bozuluyor.
Kadriye043043 Yenibebek_yenianne erken çıkınca dişleri çabuk çürür derler ama benimde pek bilgim yok açıkçası biz 4 ay 21 günlüğüz tık yok daha
Arc1993 Yenibebek_yenianne geç çıkar neden çıkmadı derler erken çıkar neden erken derler. Benim oğlumun da 5,5 aylık çıktı. Ayrıca eşimin de kardeşimin de ciddi diş problemi yok 1-2 dolguları var sadece
Yenibebek_yenianne Arc1993 Erken dökülür yok hemen çürür falan diyorlar. Sut dişleri mi yoksa kalıcı disler mi diyorum. Cevabi kimsede yok. Bilmeden konuşuyorlar galiba😕