KumsalNesra Ya nasıl geçer banyo sonrası kuruluyorum ama havasız kaldığı için kızarıyo boynu da kısa galiba,kat kat olunca ıslak ıslak orası Napabilirim😔
Sltn KumsalNesra canım mısır nişastasi kullanabilirsin. Pudra bebeklerin akciğerlerine zarar verDigi için önerilmiyor.bende öğrenince arastirdim mısır nisastasi kullaniliyor yurtdışında özellikle bebeklere öneriliyor.
Sltn KumsalNesra boynuna denemedim bizde aksine pişik değil de gidigi surtunmekten soyuldu krem sürüyorum nemlendirici.
kuzeyto KumsalNesra sudokrem her turlu cilt hassasiyetine birebir👍🏻benimkinin de hel pisik orasi, cok iyi geliyo
ikizlerinannesi KumsalNesra benim ikizlerimin birindexe var canim naptiysamda gecmiyo ve artik bazen öyle bir kokuyo ki anlatamam sanirim doktora gitmek sart oldu bizede 😥
Nerden KumsalNesra ben pudra sürdüm iyi geldi aynı sorun bizde de var boyun bölgesi kızarıyor kıyamam sen de bi dene istersen
Nerden KumsalNesra ama sadece kızarık mı yoksa daha ileri mi o da önemli kızarıktwn daha ileri bi boyuttaysa doktora git tabiki ama sadece kıZarıklık varsa pudra kullandım ben Canım geçmiş olsun bebişe