Edabahar
Merhaba, bu dönemde TV ,telefon,tablet gibi araçlar hem otizmi tetikler hem gözlerine zarar verir. Bizlerin bile biraz bu ekranlara bakınca gözleri acıyo. Lütfen izletmeyin bebeğinizin TV ye değil size ihtiyacı var.
Bebeğim 5 aylık. Hışırtı kitap,eğitici köpekçik,renkli çıngıraklar, amigurumi oyuncaklar ile oynuyoruz. Masal okuyorum,müzikler dinliyoruz , el ve bacaklarını oynatıyorum. Onunla konuşuyorum, bir şeyler anlattıkça heyecanlanıyo ve bağırıyo 😊