afraninannesii Hasev2707 takmamaya çalışıyorum. Kızım mamayı içiyor önce içmedş ama sonra içmeye başladı
afraninannesii Kumsal25 o zaman mama gaz yapmış olabilir. Doktorunuza sorup değiştirebilirsiniz bence
17112020 Bnce kilosu az degil…3 ten sonra az almaya başlarlar zaten..baska bi dr a daha giderdim ve o da mama ver diyorsa o zaman baslardim sizin yerinizde olsam..bi de bebegin keyfi nasil o da önemli
afraninannesii 17112020 bebeğimin keyfi gayet yerinde aslında ama mama vermeye başladım başka doktora gitmedik🧸 ben de belli aydan sonra az alırlar diye biliyordum
mrvurz Benim oğlumda 3 ayda 645 gr aldı 4 ay salı günü bakacağız ama Dr gayet iyi dedi bende mamaya başlasam mı diye düşündüm ama Dr iyi deyince vazgeçtim
Waris afraninannesii Benim kızım da şu an 4 aylık ve o da 6200gr😌zayıf olduğunu hiç düşünmüyorum bildiğim kadarıyla 4. Aydan itibaren kilo alımı azalıyor çünkü etrafla ilgilendikleri için çok iyi emmiyorlar ama sanırım 350-700gr almaları normal kabul ediliyor bu ay. Bir doktor tavsiyesi daha almanda fayda var sanki.benim baştan beri sütüm az olduğu için mama verdim ama bence ne güzel sütün yetiyorken neden mama veresin.
afraninannesii Waris sütüm bence de yetiyor ama doktor ilave destek olarak mama verdi. Ben de anlamadım ama mamaya başladım artık bir ay düzenli kullanacağız
Waris afraninannesii biberonla mı veriyorsunuz mama aman çok dikkat edin bu aylarda memeden vazgeçmeye çok meyilli oluyorlar ben çok üzülüyorum ne güzel sütünüz de varken.
afraninannesii Waris yok biberon denedik ama hiç bilmiyor biberonu😁 kaşık biberonlar var onunla veriyorum 🥰