ledeyna06 off kendimi gördüm 🥺 kızım şimdi 14 aylık, annemler doğumdan sonra bir ay kalıp tam da o 5. hafta atağında gitmişlerdi. Susturamiyordum kızımı onunla birlikte ağlıyordum 😰 aynen benim kızım da kucağımda uyurdu besigine bırakınca uyanirdi. Hatta öyle kucağımda uyurken çektiğim fotoğrafları var, şimdi bakınca keşke bırakmasaymisim hiç yerine, kokusunu çeke çeke uyutsaymisim koynumda diyorum çünkü şimdi öyle kucağımda uyuması hayal benim için☺️ o kucağa alışma olayına takılmayın derim zaten alıştırmasaniz bile dönem dönem kucak isteyecek, şimdi mesela benim kızım kesinlikle kucaktan yere atıyor kendini, yürüyor bı şeyler karsitiracak illaki ama bikac ay öncesinde de kucak krizleri yaşadık geceleri kollarım agrirdi🤭 zorlanıyosunuz çok iyi biliyorum ama sabredin, bol bol temas kurun derim çünkü o kadar muhtaç ki size, kendi geçmişime bakınca keşke böyle yapsaymisim diyorum çünkü kendime 😍