Merhaba 👋
4,5 aylık oğlumun doğduğunda çok güzel bir kafa yapısı vardı. Ancak nasıl engel olamadım bilemiyorum, kafa arkasında düzleşme oldu. Doktorumuz zaman içinde geçer dedi, başka bir tecrübesine güvendiğim kişi yatış pozisyonlarına dikkat ettiğim, tummy time gibi etkinliklere dikkat ettiğim sürece sorun olmaz dedi.
Dediler iyi güzelde internette araştırdıkça karamsarlık düzeyi artıyor.
Bu süreci yaşayan annemiz var mı peki?
Geçiyor mu gerçekten
Gerçekten kabus gibi! 😳