Sev-Alp 13 aylık bebeğim ne inek ne devam sütü içiyor. Emziriyorum fakat bi şekilde kesmek istiyorum ve regl döneminde azalıyor ozaman süte ihtiyacı oluyor. Bebeğimi nasıl alıştırabiliriim
nzlkc Sev-Alp benim bebeğimde 14 aylık olmak üzere emziriyorum. İnek sütüne ya da devam sütüne ihtiyaç duymadım hiç aç kaldığını hissedersem yemek yediriyorum. Doktorlarda pek önermiyor inek sütünü tercih sizin tabiki
Miniminiprens Sev-Alp tatlı şeyler seviyorsa sütün içine 2_3 tane bebe bisküvisi koyabilirsiniz yada muzlu süt yapabilirsiniz. Benimkide içmedi sonra böyle denedim bitirdi 😊
Sev-Alp nzlkc gece milyon kez uyanıyor ve gün içerisinde sürekli kucağımda insanların yanında birde .birgün mutlaka bırakacak sonuçta. Bende gittiği yere kadar devam ettiriyorum . Fakat sütüm illaki bitecek gece aciktiginda ne yapacağım diye düşünüyorum
nzlkc Sev-Alp benimkide sürekli uyanıyor ilerde sütten kestiğimde uyanmaz diye umut ediyorum. Çünkü aslında bu dönemlerinde bile gece emmeye ihtiyaçları yok sadece alışkanlık
Sev-Alp Miniminiprens onuda denedim olmadı zaten bu marketlerde satılan devam sütlerrı tatlı ona rağmen yok. Ben sütüm bittiğinde gece ne yediririm diye düşünüyorum sonuçta sürekli kalkıyor