Ily20 bugun smjlac mama denedim çok rahat bi şekilde gaz çıkardı sasirdim hatta sanki büyük insan hiç zorlanmadan ama 3 kez de kakali bez aldim endişe ettim ishal mi olcak acaba az az yaptı kivami da normaldi ama ishale mi döncek die korktum sizde böyle mi ilk kez gunde 3 kez bez aldım