Cansuu1 Ben bir yk salca bir yk yogur 5 yk kaşıgı süt ve sarımsak sogan rendeliyorum öyle bir harç yapıp sosa yatırıyorum sabahten içine baharat da biberiye kurusu yazdan yaptıgım kekik kara biber ve çok az yk sıvı yag tuz koyuyorum bunlarla harmanladıgım tavuk eti olur dana eti olur kus başı arzuya göre tabi seçim senin bu etlerle yapıyorum sabahtan harmanla akşama pişir hatika oluyor cankm böylede deneye bilşrsin hem etler yumusacık okuyor fırın posetinde yada folyoyla kapata bilirsin tepsinin azını hava almasın diye öykede güzel oluyor dana eti okursa bir saatte pişiyorda tavuk eti daha kısa süredr pişiyor dene bu darifi derim yanına garniyür istegine baglı tabi içine atıcagın benimkiler severek yiyor bubtarifi iki ettende yapıca😋