Ayserose61 Kızlar 2 hafta önce doğum yaptım bebeğim solunum sıkıntısı ile küvöze alındı tam çıkaracaktı bu sefer de enfeksiyon çıktı şimdi e nabızdan baktım crp 112 yazıyor çok yüksek dimi böyle başına gelen var Mı kaç güne iyileşir dua edin lütfen
Deletedmom_6 Ayserose61 öncelikle çok geçmiş olsun bebeğinize acil şifalar diliyorum. Crpnin normali 0-6 arasıdır. 112 biraz yüksek, fakat yenidoğan bebeklerin bağışıklıkları çok güçlüdür içiniz rahat olsun çabucak toparlayacaktır 🤲
Prens0205 Ayserose61 40 günlükken bizimde crp yüksekliğiyle yenidoğan sepsisi tanısı konmuştu başka belirtiler olunca bos yapıldı belden sıvı alındı menenjit teşhisi de koydular 10 3 gün crp için tedavi gördük 7 günde menenjit için canım geçmiş olsun kötü düşünme antibiyotikle hemen düşüyor