Mco bozulmasın düzelecek bir durum. Bizim gittiğimiz nörolog boyun şişliğinin aslında oradaki dokuyu iyileştirmek için bir beze olduğunu anlattı. Doğumda yanlış pozisyonda kaldığı için bebek ya da anne karnında o kaslarda hafif kanama gibi şeyler yapıyormuş bu sebeple beze oluşuyormuş. Nasıl ki elimiz kesildiğinde gergin oluyor o deri hemen tam olarak açılmıyor, gerip açmaya çalışsak tekrar açılıyor aynı öyle düşünün. Bol bol yüz üstü tutup hareket ettirin demişti. Sırt üstü yatırıp bir sağa bir sola bakmasını sağlayın etrafında ilgisini çekecek bir oyuncakla. Benim oğlumun ki tedavi bile olmadan düzeldi kendiliğinden, endişenizi çok iyi anlıyorum ben gecelerce uyuyamıştım, ama moralinizi bozmayın💜