Humeyra1 Merhaba hanımlar, 2 ay öncede 10 gun mazeretim sürdü (hatta baya bi fazla oluyo doğumdan sonra) 1 hafta geçti 2 3 gün yine geldi. Bu ay yine oyle geliyor pembe kahverengi 2 3 gündür. Sizlerde yaşamış mıydınız?
deryakuralerturk55 Humeyra1 40im ciktiktan sonra bende on gunde bir oldum bir ay boyunca iki uc gun surdu her olmamda bakalim bu ay nasil olacak
Assa Humeyra1 benim 40im çıktı bir hafta gecti geçmedi regli oldim bitti 12 gun sonra leke geldi iki üç gun sürdü simdi tekrar adet oldum yani lekeler mazeret oluyor galiba 07.12de ilk adet 06.01 de ikinci adet ve kanamamda tuhaf biraz snein ki nasıl?
Humeyra1 Assa daha yeni diye heralde sizin oyle olmasi. Benim 8 ay oldu. 40im çıktığı gibi oldum ben. Onceden hep duzensizdi. Ilk zamanlar 1 2 hafta geçtiği olmustu. Bu 3 4 aydir da duzenli olmaya başladı 10 gun sürüyor ve cok fazla oluyo. Duzenli gibi ama ara ara boyle geliyor. Yerlesme flnsa diye aklım çıkıyor ihtimal olmasada
Betulfatima Bende 1 hafta durup 1 hafta adet görüyorum. Dün doktoruma muayene oldum hormon bozuklugundan olduğunu söyledi. Hamilelikte ki hormon artislarindan kaynaklanıyormuş. Düzeleceğini söyledi
Humeyra1 Betulfatima ne kadar oldu sizin dogum yapali? Ilk bir yıl duzensizlik normal diyorlarya acaba bahsettiginiz gibi hormonlardan mi
Humeyra1 deryakuralerturk55 ilk 3 ay benimde cok saçma sapan olmuştu. Sonrada boyle seyler yasıyorum iste. Insallah duzelir artik
Humeyra1 Betulfatima 3 ay biraz erken sanirim duzelmesi icin.. benim 8 ayi gecti ama iste. Namaz fln sıkıntı oluyo özüre girdigim icin
Masal2340 Bende Ekim 27 doğum yaptım.40 çıktı hemen adet oldum normal zamanda olduğum gibi sürdü. fakat geçen ay 6 da oldum bu ay halen olmadım normal mi acaba ?
Humeyra1 Masal2340 biraz erken biraz geç normal aslında. Insan sadece tedirgin oluyor. Ben hep acaba mi diyorum. 2. Ya da 3. Ayda tam 21 gun geçmişti
eymennn19 Masal2340 bende aynı durumdan muzdaripim 23 eylulde dogum yaptım kirkim ciktiktan 2.5 ay sonra regl oldum bu ay olmam gerekirken suanda 2-3 gun geciktigini soyluyor kullandigim uygulama gidip test aldım ve yaptim sonuc tek çizgi ve hamile olma durumum imkansız yarin tekrar yapicam eger hala tek cizgiyse doktoruma yazıp artik bir yol ilerleyeceğim ki doktorumda muhtemelen kan testi istiycek ondan sonra oda biseyler söyler diye düşünüyorum çok gerginlik veren bir durum söz konusu😑