Ayprens 1 yıl oldu hala duruyor bebeğimin göbek bağı ne yapsam nereye gömsem hiç bilmiyorum siz nereye gömdünüz ne yaptınız fikir verirmisiniz hanımlar ☺️🙏
Araseymen Ayprens ay hiç inanmıyorum öyle şeylere evde duruyor 1 yıldır ama bebeğim sokak için can atıyor bazen diyorum göbek bağın evde sen niye sokak delisi oldun diye 😅😅
Ayprens Araseymen öylemi oluyormuş valla aslında bende tam olay nedir bilmiyorum o yüzden sordum gömüyor herkes biyerlere ☺️
Lidya-t Saçmalık o ya. Hala yapan var mı? Acaba göbek bağını üniversiteye gömdüm rektör oldu diyen var mı.Unutup gidiyorlar 😀