Kbrbydk Didem_AVCI93 kimyasal olan birşey gerek var mı kullanmak icin yazık kuzularimiza ben tercih etmiyorum 😍😍
agacsizkoala Bebek kolonyasını ben kendime kullanıyorum kokusunu çok sevdiğim için oğlum 18 aylık oldu ona kullanmak daha hiç aklıma gelmedi 😁 ama mustelanın çocuk parfümü hediye gelmişti ara ara onu sıkarım oğlumun kıyafetine