Kbrasahiinn06 Oğlum 6 aylık olacak 5 gün sonra bir şeyler tutmadığı sürece genelde yumruk yapıyor ellerini alkış falan yapmayı öğretmeye çalışıyorum ama açmıyor hiç neden olur normal mi ya da
Haminne Kbrasahiinn06 genellikle çoğu bebeklerin eli öyle yumruk gayet normal benim oğlum da öyleydi😌
mada Kbrasahiinn06 benimki 4 aylık elleri öyle gecen gün doktor beyninde sorunn olabilir dedi burada post açmıştım hatta . Ama anneler sakinleştirdi beni bir şey yoktur inşallah göz takibi nesne kavraması tepkiler falan nasıl iyiyse sadece ellerine takilmayalim bence
Cerenaslan Kbrasahiinn06 Gayet normal canım o aylarda benim kızım da öyleydi hem alkış yapmak için erken bencee biraz hızlı mı davranıyosun acabaa ? 😊 Benim kızım 9 aylıkken alkış yapmaya başladı.
Sule_eylul2906 Kbrasahiinn06 benim kızımda 6 aylık canım 5.ayına kadar öyle yapıyodu ama zamanla ellerine oyuncaklar alınca bıraktı şu an ama yinede bazen yapıyo fark ediyorum 😊genellikle yapıyorlarmış çoğu kişiden duymuştum
Haminne Kbrasahiinn06 her bebekte bu değişiyor benim oğlum 6. Aya doğru açmıştı ama arada yine yumruk yapardı, korkma genelde olan bir durum 😊
Kbrasahiinn06 Cerenaslan ha yok öğretmek amaçlı değil benim ki yumruk yaptığı için dikkatimi çekmişti ondan denedim 😂
Mom727272 Kbrasahiinn06 norolog ellerini acin demisti, cocuklarin gelisimine destek olmak icin. Bebekler yumruk yapiyor genelde
Kbrasahiinn06 Hbbsnnplt gayet iyi normalmiş zaten bu durum o aylarda su an bir buçuk yaşında olduğu için çoğu şeyi yapıyor
askanne10 Kbrasahiinn06 alkış bay bay yapmıyoruz canımız isterse gel yaparız biz 12 aylık düzeltilmiş yaşı ama
Kbrasahiinn06 askanne10 Cocuktab çocuğa değişiyor canım bu beceriler benim ki de gel gel yapmaz mesela hala
askanne10 Kbrasahiinn06 düzeltilmiş yaş mı bir buçuk biz 8 aylık doğduk diye geç oturduk yaşını geçince tam uzun süreli oturup emekledi de