Atamom16 sağlık ocağına gittiğimde doktora sormuştum üşüdüğünü nasıl anlıcam diye yüzü ve ensesi sırtı soğuksa üşüyor demek ki demişti . Ben genelde elleri soğuksa üşüyordur diyordum ama eli soğuksa üşüyor demem değilmiş.ben üstüne bir atlet onun üstüne bir yarım kollu onun üstüne uzun kollu . Altına bir patikli üstüne de bir pijama altı daha . Bazen evin sıcaklığına göre çorapta giydiriyorum ama gece yatarken muhakkak çıkartırım çorabı .