Kızlar fikrinizi almak istiyorum bebeğim 9 aylık anne yanı olabilen 3 kademeli beşikler var ya ahşap onlardan almıştık doğduğundan beri onu kullanıyoruz. Beşik sallanıyor hareket ettikçe sallanmayı durduuran aparat yok kayıp. Beşiğe koyduğum an ağlıyor 4 5 aya kadar yatıp uyuyodu ama özellikle son zamanlarda asla yatmıyor uyumadan. Ya kucakta gezdirerek ya emerek ya da çok nadir ayakta sallayarak uyuyo. Çok sık uyanıyor geceleri gündüz de uykusunu almadan uyanıyor. Acaba besikle ilgili olabilir mi ? Montessori yatak yaptıracaktım yaza ama öne mi çeksem? Bi kaç kez ev dışında annemde ya da kayınvalidemde kaldık oralarda bu kadar sık uyanmadı o yüzden beşik mi acaba sorun diyorum olabilir mi ?