CansuveCan Herkesin emzirmediği zaman göğsü acıyor süt doluyor ne bileyim sızlıyor sütü kesmekte zorlanıyor bir sürü şey ben 1 haftadır emzirmiyorum sağım da yapmıyorum ama tık yok benim gerçekten sütüm yokmuş değil mi kedimin yavrularını bile sahiplendirdim emzirmediği için veterinere gittik kedime iğne ve antibiyotik verildi. Çünkü memeleri patlayacak kadar şişmişti. Bende süt olsa göğsüm acır şişer yada sızlardı heralde değil mi ? Artık arttırmak için çok mu geç kaldım 1 hafta oldu vazgeçtim çünkü çok yıpranmıştım mamaya geçtik 6 aylık oldu oğlum hep arttırmak için kendimi heveslendiriyorum çevrem boşver sütüm yok diyor. Burada okuyorum 2 yaşına gelmiş bebekleri emzirmeyi kestiği için göğüs acısından uyuyamıyorum yazmışlar benimkiler bildiğin sönük. Sıkınca bir kaç damla geliyor. Psikolojim yerle bir
AtaVeAnnesii CansuveCan canim nasip kismet birazda bunlar benim oglum 6,5 aylik tek meme emdi diğeri kurudu gitti sismedi bile ama mama meme gidiyoruz dogdugundan beri bende ozeniyorum uyurken zor emiyo benimki e emmedigi icin sutumde yok cok az
Xyz1234 CansuveCan bence pes etmekle yanlış yapmışsın sutum hic yok diyorum bazen ama emince geliyor bence sen sağ emzir gelir inşallah yine ek gıdayla devam edersin ama sütünü de içmiş olur
Mrs_Ladybird CansuveCan biz de 2 ay 14 günlüğüz benim de hiç öyle meme şişmesi sızlaması acısı vs olması ama ay da 1 kilo alıyoruz bana da bi kaç arkadaşım diyordu sütüm gelince memem sızlıyor vs diye de hiç öyle bişey yaşamadım
CansuveCan AtaVeAnnesii bende 4. Ayına kadar sadece emzirdim ilk başta çok vardı sütüm 4. Ayda meme reddi ve ben işe başladım derken mamaya başladım sütümü sağıyordum 1 hftadır h bir şey yapmıyorum sadece mama içiyor bebeğim doysun önemli değil ama ne bileyim çok vicdan yapıyorum
CansuveCan ebz09 evet ama hiç emmiyor ve sağım olmuyor yani hiç süt toplamıyor mu bu memeler. Eskiden emzirmesem ağrırdı millet zor bırakıyor acı çekiyor benim şansıma bak bitti gitti süt
Mihranimmm Valla benim sütüm akardı sol göğsümden,kizim emmedi.tek göğüs emdi. Şu an 10 aylik, emmedigi göğsüm hic sisip ağrımadi. Sağsam hele daha geliyor süt.
CansuveCan Mihranimmm bende şimdi sapmayı deneyeceğim valla gittim en pahalı makine aldım ama yok olmayınca olmuyor. Bakalım süt gelecek mi? Eğer gelirse 10 ml bile bebeğime versem sakıncası olur mu ne bileyim memede bozulur diyorlar
Mom987 CansuveCan Emmediği zaman süt gelmediğini bilemem ama belli bir zaman sonra zaten ağrı olmuyor göğüste ☺️
dln97 CansuveCan ben sürekli sağarak veriyorum bebeğim 4 aylık ilk zamanlar dışında hiç göğsüm şişmedi hep sönüktü hiç ağrı falanda olmadı hala sağarak veriyorum ama sütüm az yetmiyor mama da veriyorum bende çok üzülüyorum ama artık o doysunda mutlu olsunda başka bisey istemiyorum ben olduğu yere kadar yani üzülme sende
CansuveCan Mom987 aklım almıyor benim de. Herkes memeden zor kesiyor bebeğini emmeyince göğsü ağrıyor ya da ne bileyim sütü çekilsin diye bir ton şey yapıyor bende süt olsa heralde sızlardı göğsüm tık yok valla
Mom987 CansuveCan Olsun çok çabalıyorsunuz sanırım. İnşallah istediğiniz gibi olur. Olmayınca da tabi nasipten ötesi olmuyorö. Her iki şekildede iyi bir annesiniz.
CansuveCan dln97 ama sağım yapmadığınız zaman yada sağım aralığınız uzadığı zaman göğsünüzde bir şey hissediyor musunuz? Hani süt doldu hadi beni boşalt sinyalleri gibi.
CansuveCan Xyz1234 bende öyle olsun istiyorum ama çevremdeki herkes aman boşver diyor zaten ek gıdaya geçti sütün yok vs. Şimdi sağım yapacağım heralde çıkmayacak hiç umutsuzum yine moral bozukluğu olacak 😞
dln97 CansuveCan hayır hayır hiç bisey olmuyor öyle bir gün boyunca sağmasam da aynı yani ağrı sızlama doldum ben falan yok yani iki saate bir sağıyorum her sağımda maksimum 60 cc alıyorum zaten ☹️
Xyz1234 CansuveCan moralini bozarsan öyle düşünürsen olmaz canım valla meme reddi oldu bende resmen sütüm bitti gibi oldu çocuk açlıktan ağlıyordu o kadar sonra duş aldım sürüm gelecek inanıyorum dedim ya rezzak zikrini çektim bol bol dua ettim çocuğumun rızkını ver diye ve baya sütüm geldi. Canım bırak milleti iki yudum anne sütü de olsa alsın 2 yaşına kadar baya ara vermişsin biraz fazla uğraş inşallah gelir sütün
CansuveCan Mrs_Ladybird ben mesela o zamanlar gece emzirme arası uzun olunca memem patlayacak kadar şişiyordu. Çok mutlu oluyordum hatta ama şimdi patlamış balon gibiler 😞
CansuveCan dln97 ben doğum izinindeyken o zaman bebeğim 4 aylıktı ve ben ailemin yanındaydım çok mutluydum yani sağımda 120ml geliyordu ne zaman İstanbul’a evime geldim o gün 30-40 ml lere indi. Sonra kvalidem geldi bebeğime annemle dönüşümlü bakıyorlar beni biraz sinir etti vs psikolojim bir bozuldu ben işe başladım hiç sağım yapmadım zaten emmiyordu 1 haftadır da sağmıyorum öyle öyle derken bitti girdi heralde
Mimomom CansuveCan bence pes etme.bende azmettim ve başardım emzirmeyi.ama o iki haftaki göğüs ucu acılarımı bir allah biliyor.yarıldı göğüsten çıkan kısmı.memeyi alınca koktuğu tırmalıyordum acıdan!! bence dön emzirmeye.gag deince meme gug deince meme ver dediler.53 günlüğüz hala öyle yapıyorum.ilk dogumda 1-2 hafta olmuyo süt ama sonradan oluyor.çoğunlukla herkesin böyle.inan başarabilirsin!!
dln97 CansuveCan stres inanılmaz etkiliyor Benim bebeğim yenidoganda yattığı zaman çok ağladım çok üzüldüm süt falan kalmadı zateb sonra neler yedim neler içtim sürekli memedeydi hep emzirdim ama çoğaltamadım sütümü en son pes ettim bende mama aldım sütümde ne çıkarsa veriyorum
limonlucizkek CansuveCan Benim de öyleydi canım ya çok imrenirdim sütü akanlara Benim hiç şişip ağrıdığı falan olmadı.Ama hep yetti şükür ya .Umudunu kesme illa şişip ağrıması gerekmez.Kizim eme eme kendine yetecek kadar çoğalttı çok şükür. Ben de hep 2 yada3. Ayda diaz bu çocuk derdim . Ama öyle olmadı sen de dene emdikçe mutlaka artar.