Evrem_46 Denisinanesi ben kullanıyorum ilk 2 ay yarım gün sonraki 4 ay 08.00-14.00 sonraki altı ay ise 1bucuk saat 08:00-15.30
Hasev2707 Başhekim insiyatifiyle iki eş saglikciysa bakacak çocuga kimse yoksa veriliyormus ben alamadım
Denisinanesi Hasev2707 ben Devlet su işlerinde çalışıyorum bizde 1 sene süt izni geçerli ilk idari izin çıktığında arkadaşlarımız kullandı ama şu an var mı yine acaba