Oyku-59 Asafinannesi25 götürdüm ya ama normal dedi hep mamayla beslendi bide erken doğdu duphalac şurup kullan zeytinyağı ver dedi
Asafinannesi25 Oyku-59 Düzelir ya canım sen sorum etme yemesi nasıl şuanda bazen mide tam doymasa da yapamıyorlar
Sahinftma KahramanAnneikizlerim var hipp ikisini de kabız yapmıştı farklı mama denenebilir keçi sütlü mama iyi gelir demişlerdi başta iyiydi sonra o da kabız yaptı aptamil kullanmıştık ilk 6 ay daha sonra sma kullandık bir problem yaşamadık