Kızlar iyi akşamlar 7,5 aylık bebeğime kendim uyku eğitimi veriyorum (kim west) 6. Günümüz bu gün iyiye doğru gidiyoruz şükür ama halen uykuya geçerken ağlaması devam ediyor ilk güne göre çok çok iyi durumda ama bir hata mı yapıyorum yoksa normal mi ağlamaları .