Selinto normal Doğum yaptım suda Doğum olacaktı iri bebek olunca çatıya çıkıp doğurdum yine olsa yine doğururum özellikle su çok rahatlatmıştı doğduğundaki o rahatlama hissi bambaşka bir duyguydu korkan tüm hamilelere tavsiye ediyorum şartlar uygunsa korkmayın normal Doğum çok güzel diye🤗