FikriyeAli Semilay zaten yüzü açık sağa yada sola çeviriyor ki etrafında nefes almasını zorlaştıracak oyuncak battanıye vs yok o yüzden sıkıntı olmuyor bizim için
dertlikerkenez Semilay merhaba, 6 aydan sonra istediği gibi yatabilir bebek. Ben hep yüz üstü yararım, oğlumda öyle yatar. En rahat uyku pozisyonuymuş.
Semilay dertlikerkenez merhabalar ben korkudan öyle uyuyamam o yüzden ben yatana kadar yüzüstü yattı sonra ben yatacağım zaman sırtüstü çeviri verdim hiç korkmuyor musunuz bebeğiniz yüzüstü yatınca
dertlikerkenez Semilay hayır korkmuyorum, kendini rahatlıkla kurtarabiliyor. Hatta beşikte dört dönüyor. Ayakları ile kafası yer değiştiriyor, bazen de bacaklarını kaldırıp beşiğin parmaklıklarına dayayarak uyuyor 😁
Semilay dertlikerkenez maşallah o zaman siz alısmısınız benim basıma ilk kez gelince tabi biraz korktum
Hakaninannesi Semilay büyümüş artık istediği gibi yatsın korkmayın allahın izniyle bişi olmaz.benim oğlum yüzüstü yatarak büyüdü diyebilirim 40 günlükten beri yüzüstü uyurdu başka hiçbir türlü uyumazdı.çok endişeleniyorsanız delikli bebek yastıkları var nefessiz kalmayı önleyici onlara bir bakın derim biz onlardan kullandık sürekli.
Semilay Hakaninannesi endişe ediyorum tabi o tek bir kerelikti şimdi sırt üstü yatıyor ama bir daha yüzüstü yatarsa o yastıkdan alırım nerde satılıyor
Hakaninannesi Semilay internetten bulabilirsiniz delikli bebek yastığı biz e bebekten almıştık.çok rahat edersiniz yüzüstü dönse hatta ağzını burnunu yastığa kapatsa bile asla solunum sıkıntısı yaşamaz.ayrıca gerçekten evham yapmayın kafasını kaldırabilir çok küçük değil rahatça istediği gibi yatsın 💙
zeynepin_annesi31 Semilay kızım 7 aylıkken başladı yüzüstü uyumaya bir yasında hala öyle uyuyor dönüyorsa sıkıntı olmaz canim. Yüzüstü daha cok rahat ediyorlar sanırım daha uzun uyuyor kızım
Semilay zeynepin_annesi31 dönüyor çok şükür o yüzden biraz o konuda rahatım Neyse ki tek bir gün yüzüstü yattı hep sırtüstü yatıyor