AyselSedarEslem Hayırlı akşamlar kızlar bebekleriniz için kış meyvelerini yaza nasıl saklıyorsunuz biz şuan bir aylığız yaza Allah izin verirse inşallah ek gıdaya başlamış olucaz nasıl saklasam en sağlıklı şekilde portakal vs 🥰
Meriwa AyselSedarEslem mevsim meyveleri yedirmeniz taze yedirmeniz öneriliyor canm herseyi bebiş zamanında yemeli hiç bişey saklama taze taze tüketsin
Hohomoromu AyselSedarEslem her şey mevsiminde güzel kış meyvesini yaz a saklamnn çok anlamı yok yaz a kadar ek gidsya baslicaksiniz yaz meyveleri verirsiniz bidaha ki kış ta kış meyvelerini yer portakal difrize koyulcagini sanmıyorum kurur suyunu çeker reçel yapabilirsnz en fazla kısacası saklamanızı gerek yok zaten portakal mandalina vs asitli olduğu için 6. Aydan hemen sonra yenmiyor bidaki kısa ancak yer ayı da gelmiş olur
elifiii AyselSedarEslem 1. yasından önce protakal kivi vb. tarzı meyveler zaten önerilmiyor. Kıs meyvelerinden belki ayvayı saklayabilirsiniz ( şekersiz kompostosunu yapıp konserve gibi) Buzluga ayva hiç koymadım ama kararabilir. Mevsiminde taze yedirmek en güzeli.
AyselSedarEslem Allah razı olsun ya öğrenmiş oldum zaten yenmiyormuş bir yaşından önce çok teşekkür ederim hepinize 🥰🥰🥰🥰