Keremcanannesi Bende gitmedim ya 3 ay 2 gümluk olduk hala adette olmadim davul gibi sistim ya gecen korkudan test yaptim cok sukur bisyde yoktu ama bazen iliskiden somra canim cok yaniyo düsunuyorum dikislermi tutmqdi diye cagirmadi doktorum gitmedim brnde
duru_20 Keremcanannesi bende test yaptım geçen Hafta kadar çok korktum ki 😥bebeğim daha çok küçük birde emziriyorum korktum valla😣 benim doğumum sezeryan olduğu için dikişlere birşey diyemem ama acı ağrı oluyorsa bende bi kontrole gidin derim
Minikannesi00 duru_20 ay genelde sevmiyorlar patatesi sanırım arkadaşımın bebeğide yemedi 😂 bzimkide 5 aylık kontrolünde 7,400 kilo boy 69 cm di
VolkanEmrem duru_20 cnm ben sezaryenle dogum yaptim 35. gün adet oldum zannettim 40 sonrası gittiğimde değilmiş içinde kan birikmiş o geliyormuş şu an üç buçuk ayligiz hala Adet olmadım emzirirken normalmiş bu durumlar ama yine de bir kontrole gitmeni tavsiye ederim
_BirAnne VolkanEmrem ay çok saol ya ben gittiğimde bidaha gel demexi bana alttan muayene etti okadargidiyim bari
[silindi] duru_20 ben de gitmedim pandemi de yoktu çocuğum kolikti Bi sorun olmadı emziriyorsan 1 sene olmamak normal diye biliyorum .kanama halsizlik yoksa su donem hastaneler maalesef virüsten sıkıntılı.
bossbabysmom duru_20 bemde 6ci ayima yakn gitmstm regl olmamstm aceba hamile miyim diye cok korkmustum 😁 doktrm emziriyorsn regl olmayablrsn dedi ama baknca birkac gune olursun dedi ve gercketn 1 hafta gecmeden regl olmstm
Kuzeylila duru_20 ben sordum dogumdan sonra gelmene gerek yok dedi normal doğum yaptım dikişlerinde kendiliğinden düşücek dedi