minikoglumm Selam kızlar 10 gundur bebeğimde bu kızarıklıklar mevcut bepanthol sudocrem hamazinc hepsini kullandım geçmedi bir turlu önemli birsey mi acaba doktora goturmeli miyim 5.5 aylik sadece anne sütü ile besleniyor [url=https://hizliresim.com/gKzYUO][img]https://i.hizliresim.com/gKzYUO.jpg[/img][/url] https://hizliresim.com/gKzYUO
Meriwa minikoglumm yeni kullandığınız bişey var mı 10 gündür alerji yapmış olabilir deterjan ek gıda mama değişikliği falan ?
minikoglumm Meriwa yeni kullandığım bisey yok açıkçası sadece bu hafta kıyafetlerini utulememistim o yapmış olabilir mi ya
Ezop Süt alerjisi olabilir. Yediklerinizden anne sütü yoluyla bebeğe geçiyor. Benim bebeğimde mevcut. Süt ürünleri ve yumurta tüketmiyorum. Öpücük hastalığı da olabilir.
minikoglumm Ezop bugüne kadar bir sorun yoktu ama yumurta yogurt herseyi tükettim son 10 gundur var ama şimdiden sonra da olabilir mi alerji durumu