Kızlar bebekler doydugunu anlar mı gunde 3 kez mama verıyorum 40 60 cc arası , benide emiyor . 2 bucuk saat once 60 cc 2 olcek mama verdım bitirdi . Sonra aradan brz zaman gecti emzirdim cok agladı kalktm 40 cc 1 bucuk olcek mama yaptım onuda bıtırdi içti buarada 40 gunluk bebegım . İlk ay kontrolumzde kılo almadıgı ıcın doktor mama takvıyesıne baslayalım dedi oyuzdn mamaya basladık bızde ama gunde 3 kez verıyorum ama sanırım yetmıyor sizce doymadıgı ıcın mı memede ıcıyor yoksa bebekler bılmezler mi doydklarını bn anlamadım yardımcı olur msnz ? Cok sıkta mama vermek ıstemıyorum .