Bu dönemdeki bebeklerin iki uyku arası uyanıklık süresine internette 45dk - 1 saat diyor. Bu süreyi aşarsa bebek huzursuz olur falan filan. Benim bebeğim bi uyanıyor minimum 3 saat uyanık. Özellikle akşamları 6da uyanıyor 11, 12 lere kadar uyumuyor ne yapsam. Ben mi birşeyi yanlış yapıyorum? Yoksa internetteki süre hayalmi?