KlncA Merhaba anneler oğlum 21 günlük ve aşırı gaz problemi yaşıyoruz. Dün gece ilk kez 1 çay k. kendime demlediğim şekersiz kimyondan verdim. Sancısı yine oldu ama baya güzel gazını çıkardı. Kullanmaya devam edeceğim inşallah. Sizler kimyon çayını günde kaç kez içiyorsunuz? Bebişinize hangi ölçüde günde kaç kez veriyorsunuz?
Caglacmmm KlncA bende fazla vermedim canım bugün vermeyi düşünüyorum bende burda cevap beklim 😊 bu arada 1 ay 21 günlüğüz
Azzz KlncA rezene ile kimyon tohumunu karıştırıp kaynatıyorum. Biberonla bebeğime içiriyorum 25 cc kadar
Makbuss KlncA bbende dun verdim cnm gercektn fayda ediyormus benm kizimda 28 gunluk bir cay kasigi aksam ve sabah verecegim artik huzursuz cok oluyordu baya sakinledi masallah 😊