Mom078 Ne olur yürüsün artık 😂 8-10 saniye kadar ayakta duruyor yürümek yakınmıdır dostlarım Canlarım
Jigglypuff Mom078 9.5-10 arası durmaya başladı 10 da bir iki adım attı 11. Aya geldik hala yürüme yok elimizi tutuyor geziyoruz Arada da bir iki adım atıyor 😅 yürüse de belimizi doğrultsak 😁
Sevimliannee Mom078 tesvik edebilirsiniz🤔 babasıyla karsılıklı oturun ortanıza alın size yadababasına güvenip adım atmaya baslayabilir🤷♀️
dertlikerkenez Mom078 ah keşke bir çabuk yürüseler, düşüp kafasını çarpmasından helak olduk artık, 9 aylık olmak üzereydi durduğunda 2 ay olacak hala yürümüyor ama yürüdüğünü sanıp bırakıyor tutunduğu yeri 😁
tombikdonerkankasiiskender dertlikerkenez ya aynı biz resmen 😄 bizde 9 ay 22 günlüğüz tek eliyle koltuğa tutunup duruyo yada bir uucundan diğer ucuna yürüyo ama birden ellerini bırakacak gibi yapıyo sanki yürümeyi biliyomuş gibi 😄😄😄
Gamzesylu-06 Mom078 biz de 9 aydan beri duruyoruz ayakta bir iki adım atıyoruz ama gerisi daha gelmedi 10 ,5 aylık olduk 🤷🏻♀️
Babe Mom078 Canim 1 ay kadar sabret yurur.Eger yurutmeye calisiyorsaniz dusurmemeye gayret edin korkmasin.Ama sana kotu bi haberim var yurumeye baslayinca isler biraz karisacak🤣🤣🤣
Egemenin_Annesi Mom078 suratsiz prenses ne sabirsizmis ya anasi gibi 😂😂 benim Oglan 13 aylik oldu hala tik yok tembel teneke 😂
SweetPaw Mom078 kilosunu soracaktim tombul yazmışsın zaten aynısından bizde de var 9.5aylik iki hafta öncesine kadar hiç bir yere tutunmadan ayağa kalkıp 6-7sn öyle duruyordu sonra biraz ileri geri titriyor popo daha ağır geliyor geriye doğru birakiveriyordu kendini. Popo göbüş dengesini ayarladikca adım atmaya başlıyorlar merak etme. Şuanda kalkıp sağ sol birer adım atıp öyle oturuyor
QueenMom__ Mom078 bizimki koltuk kenarlarından orta sehpadan tutunup yürüyor ama daha kendi yürümedi merakla bekliyorum 9 ay 1 günlüğüz 😅🤦🏼♀️ Köşe takımında ordan oraya gidiyor ama direk adım yok 🤷♀️
QueenMom__ Mom078 koltuğa tuttundurup yanında durun ben ayakta 1-2 sn durunca öyle yaptım 8 buçuk falandı o zaman. Şimdi uzun uzun ayakta duruyor oyuncaklarıyla oynuyor. Elinden tutup yürütmekten fıtık olmaya ramak kalmıştı 😅