serebro 8.5 aylık bebeğim var günlük ne kadar ek gıda yemeli? Yani bazen ek gıdadan sonra emmek istiyor doymuyor mu diyorum 1-2 kaşık fazla yediğinde de kusuyor bir türlü ayarlayamıyorum sanki 😪
Gunesimm1 serebro bende ne kadar ek gıda versemde mutlaka o mama yi içecek. Bugün biraz pekmez biraz peynirli omlet karnıbahar brokoli lahana haşlamıştım ondan verdim bal kabağı yemeği yapmıştım biraz ondan etinden falan az öncede muhallebi verdim ama bu saydiklarimdan hep azar azar
5253 serebro canım benimki de öyle emse kusuyor emmese durmuyor, 🤷♀️ Bi yazı okumuştum anne sütü alan bebekler midelerinin yarısını ek gıdaya ayırırmış geri kalanı süte, ben de bu yüzden yemeklerden sonra emziriyorum
Perimasali serebro bende şunu çok merak ediyorum akşam yemeklerine başlamalılarmı artık yani öğün şeklinde yemelimi ? Benim bebeğimde 8 aylık akşam yemeği şuanda ağır gelirmi diye çok merak ediyorum
Nltka serebro bence kimse anlamıyordur kuzum ya . Oğlum 9 aylık ne bileyim yani yiyor güzel ama bazen zaten ne yedireceğimi bilmiyorum açlığa mı ağlıyor dediğim zamanlarda mama veriyorum . Sabah kahvaltı yumurta sarısı lor peyniri muz öğlen çorba ekmekli akşam köfte tavuk balık çorba değişiyor bazen kaşık mama muhallebi falan . Üç ana öğün vermeye çalışıyorum yediği kadar . Ama uyku öncelerinde bazen su veriyorum bazende mama veriyorum 60-90 ml arası . Kimse tam doyduğunu veya ne kadar yemesi gerektiğini bilmiyordur bence 😂 sabah öğle akşam hazırlarım yediğini yer kafasını çeviriyorsa bitmiştir . Ara öğün de bazen mama bazen su bazen yoğurt . Aralarda mızmızlanmasının açlık mı yoksa normal huysuzluk mu olduğunu anlayamıyorum bende hep onun ikilemi içimdeyim mamayı vermiyim diyorum bende ama olmuyor
serebro Gunesimm1 bizde sabah omlet peynir zeytin pekmez vs kahvalti ediyor sonra meyve yiyor akşam da bizimle birlikte corba ve yemekten veriyorum azcik genelde böyle. Her ek gıdadan sonra emiyor sonra kusuyor anlamadım ya yakında ise başlayacağım o zaman mama takviyesi olacak sanırım süt yok mamayı ne kadar veriyorsun ek gıdadan sonra gerçi doktora da soracağım bu ay
minicikellersss Gunesimm1 peynirli omlette sadece yumurtanın sarısını yapıyorsunuz dimi bende yapacağım
Elffnrr Canım bizde 8ayligiz sabah kahvaltımız meyvamiz yemeğimiz ve yogurdumuz olmak üzere 4kase yiyoruz aralardada bnei emio. 8aydan sonra 3 yada 4kase yiyebiliyolar. Sizi emmek istemesi sizin kokumuzu istemesidir belkide susadigi için emiyor olabilir yada sütünüz tatlıysa sevebilir. 🥰
serebro Elffnrr evet ama akşam illaki kusuyor üzülüyorum çok mu yiyor diye ama emmeden de huzursuz oluyor
serebro minicikellersss evet bende peynirli omlet yapıyorum sadece sarısını ve peyniri çırpıyorum zeytinyağlı tavada çok kızartmadan çiğde bırakmadan alt üst pişiriyorum
serebro Perimasali ek gıda gece uykusunda 1.5 saat önce kesilmeli diye biliyorum. Akşam 10.30da uyuyor en son 8 gibi yemek veriyorum. Kendi yemeklerimize tuz katmadan ayırıyorum çatalla ezdirip veriyorum ben
serebro 5253 ev yapımı salça kullanıyorum. Yağ olarak da zeytinyağ kullanıyorum ona çorba yaparken yemeklerde de suyunu değil yemeğin kendisini tattiriyorum
serebro Nltka 3 öğün ek gıda veriyorum bende ama olmuyor birşeyler sanki ya kusuyor ya ağlıyor üstüme çıkıyor illa emmek istiyor yani belli ediyor bunu
Dmyg Benim bebeğimde 8 aylık sürekli kabız oluyor ve çorba veriyorum 🤷🏻♀️ Sizin bebekleriniz hergün kaka yapıyor mu ?
serebro Dmyg hergun yapmıyor benimki 2 günde 1 bazen 3 günü buluyor evet sık sık kabızlık yada zorlanma yaşıyor. Armut işe yarıyor bizde armut yediği gibi yapıyor kefir de fayda ediyor. Bol su içirmeye çalışıyorum