yavrukussss Kizlaaaaar bebeğim 51 günlük eline mesela parmağınızı koyduğumuzda bazen tutuyor bazen tutmuyor doğduğundan beri böyle acaba bu refleks sürekli mi olması lazım yoksa arada tutması normalmiiiiii
Bebegim_28 yavrukussss benim kızım uyanıkken hiç elimi tutmaz bi tek emerken tutar 2 aylık oldu temastan çok hoşlanmıyor 😂😂ama emerken memeyi çok sıkar okşar eli hiç durmaz
saglikguzellik yavrukussss selamlar, benim bebeğim de doğduğundan beri eline parmağımı koyunca refleks olarak tutmuyor sanki. Sizin bebeğiniz de eskiden böyleymiş sanırım. Acaba sonrasında bir sıkıntı yaşadınız mı?
yavrukussss antropologanne Ya çok sevindim ben refleks olduğu için her zaman tutması gerek zannediyordum🤭
canimoglum_2020 Ayağında deneyin o çok önemli ayak parmaklarının altında parmağınızı gezdirin parmakların kapanıp açıldığına bakın
yavrukussss antropologanne yani sizinkide oylemiydi🥰 Eğer birçok anneninki oyleyse demekki normaldir diye düşünüyorum vesvese başa bela malum bendede çok var 😂
yavrukussss Bebegim_28 benimkide elini çekiyor 🙄 Elimizi elinin içine getiriyoruz bazen tutuyo bazen tutmuyo bilinçli gibi doğduğundan beri böyle
yavrukussss yavruhamsihafsacuk benimki daha 51 günlük ama elindeki refleks sanki refleks gibi değilde bilinçli gibi her zaman tutmuyor elimizi
yavruhamsihafsacuk yavrukussss 65günlüğüz bizde de aynı durum var :)) ama aklınızda bulusun diye yazdım 🤗