Alyadep Arkadaşlar ben 1 haftadır korse takıyordum.ama karnımın altı sarkıyo demin bir video izledim benimki tarzda korse rahim sarkmasına sebep oluyomş.aranızda paçalı yani yarım tayt gibi işe yaratr korse tavsiyesi verecek var mı?
Elfdru Alyadep Ben owli marka korse aldım ebebekte ve trendyolda da var sezaryen sonrası için kullanımı rahat benim için
Mom9 Alyadep önünü çıtçıtlı giyiliyo askılı göğüs altından başlıyo siyesine bakın zaten orda çeşitleri ve içeriği hakkında bilgi veriyo :)
Alyadep Mom9 evet baktım da hangisi olması gerektiğine karar veremedim kimisinde basen yazıyo filan kafam iyice karıştı bi daha yanlış almim diye ayrıntıkı soruyorum çünkü diğerine baya para verdim bu da ziyan olmasın diye baya sordum
Elfdru Alyadep Evet beli sarıyor yandaki çırt çırtları ile sıkılığı ayarlayabiliyorum sırt kısmında iki tane demir var dik durması için