Durununannesi11 Kızlar bebeğim doğduğundan beri malesef mamayla besleniyo 47 günlük şuan ve biz en başından beri evolviya kullanıyoruz ama bu aralar gaz sorunumuz arttı bizde kullannan biri similac önerdi kullanan varmu memnunmusunz bide onun içindeki ölçek 60ml için miş galiba nasıl ayarlıyosunuz
Syah13 Durununannesi11 bizde baştan beri evolvia kullandık son zamanlarda çok kusuyordu sürekli hipp mamaya geçtik şuan ondan memnunuz güzel
Durununannesi11 Ferahannesi Deletedmom412 Syah13. Değiştirmiyeyim ozamn sizdede gaz sorunu oluyomu benim gaz dışında şikayetim yok çnkü
Deletedmom412 Durununannesi11 sütüm azaldıgı sırada kullanmıştım 1-1.5 aylık tı 15-20 gün kullandım gaz yapmadı damla kullanıyorduk zaten. Genel olarak memnundum Aptamil kötü yapmıştı hipp te çok güzel sindirimi kolay evolvia da güzel👍🏻
big_way Bizde doğduğundan beri aptamil kullanıyorduk sonra yiyince yüzünde kızariklik oluşmaya başladı. Önce bebelac aldık doymadı. Similac aldk şuan memnunuz bebeğim 4 aylık. 2 ölçek 120 cc içiyor