8 Şubata kadar kabul etmezseniz kullanamıyorsunuz. Ya sileceksiniz ya kullanacaksınız. Bir çok yerde verilerimiz var zaten şu kullandığınız telefon üzerinden hepsine ulaşabiliyorlar. WhatsApp sadece açıktan gizlilik ayarını bize onaylattırma kararı almış. Daha öncede çoğu şeye ulaşıyorlardı zaten. Benim verimin onlar için önemli olduğunu düşünmüyorum. Amaç başka.