Merhaba arkadaşlar.bebegim geceleri belirli saatlerde durmuyordu.aspiratorun başında durduruyorduk.elektrik süpürge sesi falan .odadan odaya gezdirme bunun gbi şeyler.1haftadir rezene anason ıhlamur karisimj içiyorum gerçekten faydasını gördüm.simdi ağlaması 1saate indi o da en son uykuya dalma ağlaması sanırım.doktor damla verdi ona yeni başladık daha onun onlar düzene sokuyormus.metsil ve biogania.ama ondan önce yaptığım çay gerçekten etkili.caydanligin üstünü demliyorum sabah ve akşam bazen öğleyin iciyrm.kesinlikle deneyin.kolik çok zoorr