Ymncn Arkadaşlar kabak huzursuluk yaparmı, bugun öğlen kabak yedi ve şuan yatamıyor bir türlü uyanıp duruyor, kabaktan sonra böyle bir etkileşim alan oldumu
esmaa599 Ymncn Ek gıdaya gecince bazı bebeklerde gaz artiyor diye duymuştum canım.Sende yeni geçtin galba ek gıdaya.Kabak ta gaz yapmış olabilir
Ymncn esmaa599 evet kesinlikle gaz oluyor canım ek gıdada o yuzden öğleden sonra hiçbişey vermiyorum ama kabağı masum görmüştüm meğer değilmiş çok üzüldüm bu gece uzun geçmez inşallah
esmaa599 Ymncn ne kadarlık bebeğin canım.Bizde yeni yeni geçiyoruz ek gıdaya.Benim bebeğimde çok gazliydi.Bende korkarak veriyorum