Başlıkta belirttiğim gibi diş sancısı, ateş, Uyku bunlar sizde de oldu mu 8 aylık olduk artık çıkar diye umuyorum 2 gün öncesine kadar bir şey yoktu verdiğim ateş düşürücü mü uyutuyor acaba ikinci çocuğum ama ilkinde böyle bir şey yaşamadım bilmiyorum. 🤷♀️