Benim kızımda 2 aylık oldu bir haftadır aynı şekilde uyanık olduğu her dakika ağlıyor aç olduğu halde emmek istemiyor ne kucakta duruyor ne de yatırdığım da gaz sıkıntısı çok fazla gazlı bir bebek ama her an her dakika gazı mı var anlayamıyorum bazen