Allah aşkına bi bakın kızlar…
6 aylık oğlum. Doğduğu günden bu yana kendime ayırabildiğim yarım saatim bile olmuyor. Sabahları 9-10 gibi uyanıyor. Gece uyuması 12 yi geçiyor. Gece emerek uyuyor sabaha kadar 5-6 kez uyanıyor. Gündüz de uyutmak İçin saatlerce sallamak zorunda kalıyorum. Denediğiniz , uyguladığınız yöntemler var mı ?