44 günlük bebeğim var sezaryen doğum yaptığım için başta sütüm yoktu avent biberonla aptamil mama vermeye başladık birkaç gün sonra sütüm gelmeye başladı fakat çok azdı doymadı bebeğim sarılık olunca 3 saatte bir mama süt olarak devam ettik ve doktorumuz ölçülü verin dediği için sağmak zorunda kaldım şimdi de bebeğim memeyi reddediyor silikon uçta aldım ama memeye yaklaştırdığım anda krizler geçiriyor istemiyor ağlıyor başka ne deneyebilirim???