gizemkrdgn-21 SeydaDuru ben önceden eczanede çalışıyordum şimdi patronuma söyledim o Sivas’taki eczanelerine söyleyecek ordan alabilirsiniz üç mamayı da söyledim
SeydaDuru gizemkrdgn-21 diriliş mah de oturuyoruz bız tüm eczanelere ve depolara sordurduk ama asla yok esım sımdı yıldızelıne gıttı bebelac ar bulduk orada bır tane onu denıcem kusmaz ınsallah çünkü düz mama aldım çok kusuyor ve ağlıyor
gizemkrdgn-21 SeydaDuru aslında evolvia ar daha iyi bebelac a göre yani benim bebeğime o iyi oldu ama bebekler farklı hepsi bir olmuyor dedim ben çolak oğlu eczanesinde bulabilirsiniz