Nepnev ahh ben de öyleydim 8 aylıktı felan kucağıma alıp karanlık sadece kısık sesle tvnın acık olduğu bir odaya geçtim kangurudakı gıbı gogsume yatırdım uyku saatınde, bir baktım uyuyakalmıs. 13 aylıkken felan da aynı ortamda sadece nınnı actım hafif uyusunca yatağına alıp yanına uzandım böyle böyle alıstı